Rabu, 24 Oktober 2012

♡♡ BIARKANLAH ... ♡♡




Biarkanlah air mata kita mengalir menyesali segala DOSA,
daripada hanya TERTAWA tanpa mengira MASA ...

Biarkanlah air mata kita mengalir ketika BERTAUBAT,
daripada tak sempat kerana TERLAMBAT ...

Biarkanlah air mata kita mengalir karena SYUKUR,
daripada terus terluka dalam KUFUR ...

Biarkanlah air mata kita mengalir karena diberi PETUNJUK,
daripada tergoda dengan SYAITAN yang TERKUTUK ...

Biarkanlah air mata kita mengalir karena TAKUT API NERAKA,
daripada terus menjadi HAMBA ALLAH yang DURHAKA ...

Biarkanlah air mata kita mengalir karena rindukan SYURGA, 
daripada terpesona dengan DUNIA hingga DIRI tiada HARGA ...

Semoga kita semua selalu dalam Naungan ALLAH AZZA WA JALLA.

Ya ALLAH, tunjukilah kami ke jalan yang lurus ... 
Aamiin ya Rabbal'alamin ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

About Me

Foto saya
@ Tuhan, Saat aku meyukai seorang teman, Ingatkanlah aku bahwa akan ada sebuah akhir, Sehingga aku akan tetap bersama Yang Tak Pernah Berakhir. @ Tuhan, Ketika aku merindukan kekasih, Rindukanlah aku kepada yang rindu kepada cinta sejati-MU, Agar kerinduanku kepada-MU semakin menjadi. @ Tuhan, Jika aku hendak mencinta seseorang, Temukanlah aku dengan orang yang mencintai-MU, Agar bertambah kuat cintaku pada-MU. @ Tuhan, Ketika aku sedang jatuh cinta, Jagalah cinta itu, Agar tidak melebihi cintaku pada-MU. @ Tuhan, Ketika aku berucap aku cinta padamu, Biarlah kuakatakan kepada yang hatinya tertaut pada-MU, Agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan karena-MU.